Min blogglista

torsdag 9 februari 2012

Feel-good för mig?

   Det händer inte så ofta att folk ger mig böckerför de vet att det är bröd till bagarbarn -  men i alla fall...
   Häromdagen fick jag en pocketbok och uppmaningen : Läs den här! Den är så himla bra!
   Det är Lucy Dillons feelgood-roman "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar". Av basidestexten kan man slta sig till att handlingen är förlagd till England och att det handlar om ung, olycklig tjej som måste byta liv.
   Eftersom pesonen jag fick den av brukar ha god smak så ska jag läsa den, fast recensionsmåstena bildar kö.
   Men jag undrar: har ni läst boken och är den bra?
   Ni kan väl berätta  för mig!

2 kommentarer:

  1. Trevlig avkoppling för stunden tyckte jag. Lite förutsägbar. Men ett trivsamt avbrott från alla ruggiga mord jag läser om annars. Och så var det ju mycket hundar med, något som jag som hundälskare har svårt att motstå :-)

    SvaraRadera